Hoe kan ik een kampeerplaats reserveren?
U kunt online een kampeerplaats reserveren. Uiteraard kunt u ook telefonisch of per email een kampeerplaats reserveren. Eveneens is het mogelijk om eerst ons park te bezichtigen en ter plaatse een kampeerplaats te reserveren.
Hoeveel personen zijn er maximaal per plaats toegestaan?
Per kampeerplaats zijn er maximaal 6 personen uit één gezin toegestaan.
Wanneer moet ik mijn verblijf voldoen?
De eerste aanbetaling van 40% voldoet u binnen 2 weken na reserveringsdatum. Het resterende bedrag voldoet u uiterlijk 3 weken voor aankomst. Is uw aankomstdag binnen 35 dagen? Dan moet u het volledige bedrag per ommegaande betalen. Is uw aankomstdag binnen een week na de boekingsdatum, dan kunt u uw reservering bij aankomst betalen.
Hoe betaal ik mijn vakantie?
U kunt uw reservering per bank betalen, per pin of contant. Bij betalingen met een Visa of Mastercard worden er 2% extra kosten in rekening gebracht.
Zijn er kosten verbonden aan het reserveren van een kampeerplaats?
Nee, aan een reguliere reservering voor een kampeerplaats zijn geen extra kosten verbonden. Wilt u een specifieke plek reserveren of heeft u andere wensen, dan kunt u tegen een meerprijs een specifieke plaats boeken.
Ik heb (een deel van) een betaling gedaan. Is deze ontvangen?
U ontvangt van ons een betalingsbevestiging zodra de betaling bij ons binnen is gekomen.
Kan ik vooraf een plaats reserveren?
Ja, dat kan. Als u een kampeerplaats gaat boeken, kunt u een specifieke plek aangeven en is het mogelijk om overige wensen aan te geven. U kunt tegen een meerprijs een specifieke plaats boeken.
Is het noodzakelijk om vooraf te reserveren?
Dat ligt aan de periode wanneer u wilt boeken. Om zeker te zijn van een plek of om een specifieke plek te reserveren adviseren wij u om vooraf te reserveren. U kunt ook altijd telefonisch (0543-513025) of per mail (info@hetwinkel.nl) contact met ons opnemen.
Is het noodzakelijk een annuleringsfonds af te sluiten en hoe gaat dit in zijn werk?
Tot 7 dagen na de reserveringsdatum is het mogelijk om een annuleringsfonds bij te boeken, dit is niet mogelijk voor last minute boekingen. De kosten bedragen 7% van het overnachtingstarief.
Wat moet ik doen als ik wil annuleren?
Wij verwijzen u hiervoor naar het annuleringsfonds.
Klik op Voorwaarden Annuleringsfonds (onder aan de pagina) voor informatie.
Hoe kan ik zien welke plaatsen op de camping nog vrij zijn?
Op onze plattegrond kunt u zien welke plekken nog vrij zijn, deze plekken zijn herkenbaar aan de groene bolletjes op onze plattegrond. Indien u een specifieke plek wilt reserveren of heeft u andere wensen, dan kunt u tegen een meerprijs een specifieke plaats boeken.
Ik heb een kampeerplaats op de camping gereserveerd, maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
U ontvangt binnen 48 uur na uw gemaakte reservering een reserveringsbevestiging. Wellicht is de bevestiging in uw SPAM-box beland. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u telefonisch (0543-513025) of per mail (info@hetwinkel.nl) contact met ons opnemen.
Zijn honden toegestaan op Het Winkel?
Ja, ook honden zijn van harte welkom op Het Winkel. Wel attenderen wij u op ons specifieke hondenbeleid, zoals aangelijnd houden en uw hond mag geen overlast veroorzaken bij onze andere gasten, de kosten zijn € 3,00 per nacht. Er zijn maximaal 2 honden per kampeerplaats toegestaan.
Er is 1 speciaal hondenvrij veld, hier zijn geen honden toegestaan. Het gaat om de plaatsen G13 tot en met G22.
Is er ook een hondenvrij veld?
Ja, we hebben 1 speciaal hondenvrij veld, hier zijn geen honden toegestaan. Het gaat om de plaatsen G13 tot en met G22.
Kan ik ook meer dan 1 reservering tegelijk maken?
Ja, dat kan. Echter wij vragen u hiervoor contact op te nemen met onze receptie om de voorwaarden met u te bespreken. (Grote) groepen zijn niet toegestaan op onze camping.
Is er een centrale TV antenne op de camping?
Ja, onze comfort plus kampeerplekken en onze luxe kampeerplekken met privé sanitair hebben een CAI-aansluiting. U kunt de volgende Nederlandse zenders ontvangen: Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica / Disney XD. U kunt ook nog enkele Duitse zenders ontvangen.
Welke tv-zenders kan ik ontvangen?
Staat u op onze kampeerplek (comfort plus of met privé sanitair), dan heeft u een CAI-aansluiting. U kunt de volgende Nederlandse zenders ontvangen: Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica / Disney XD. U kunt ook nog enkele Duitse zenders ontvangen.
Is er stroom bij de kampeerplaatsen?
Ja, al onze kampeerplaatsen beschikken over een stroomaansluiting met 10 ampère stroom. Deze aansluiting is op onze comfort plus en onze luxe kampeerplekken met privé sanitair tegen een kleine vergoeding uit te breiden tot 16 ampère.
Zijn jongeren toegestaan op het recreatiepark?
Nee, groepen jongeren zijn niet toegestaan.
Hoe kan ik een chalet of glamping vacanstudio reserveren?
U kunt online een chalet of glamping vacanstudio reserveren. Uiteraard kunt u ook telefonisch of per email een chalet of glamping vacanstudio reserveren. Eveneens is het mogelijk om eerst ons park te bezichtigen en ter plaatse een chalet of glamping vacanstudio te reserveren.
Wanneer moet ik mijn verblijf voldoen?
De eerste aanbetaling van 40% voldoet u binnen 2 weken na reserveringsdatum. Het resterende bedrag voldoet u uiterlijk 3 weken voor aankomst. Is uw aankomstdag binnen 35 dagen? Dan moet u het volledige bedrag per ommegaande betalen. Is uw aankomstdag binnen een week na de boekingsdatum, dan kunt u uw reservering bij aankomst betalen.
Hoe betaal ik mijn vakantie?
U kunt uw reservering per bank betalen, per pin of contant. Bij betalingen met een Visa of Mastercard worden er 2% extra kosten in rekening gebracht.
Zijn er kosten verbonden aan het reserveren van een chalet of glamping vacanstudio?
Nee, aan een reguliere reservering voor een chalet of glamping vacanstudio zijn geen extra kosten verbonden. Wilt u een specifieke plek reserveren of heeft u andere wensen, dan kunt u tegen een meerprijs een specifieke accommodatie boeken.
Ik heb (een deel van) een betaling gedaan. Is deze ontvangen?
U ontvangt een betalingsbevestiging zodra de betaling bij ons binnen is gekomen.
Kan ik vooraf een chalet of glamping vacanstudio reserveren?
Ja, dat kan. Als u een chalet of glamping vacanstudio gaat boeken, kunt u een specifieke plek aangeven en is het mogelijk om overige wensen aan te geven. U kunt tegen een meerprijs een specifieke accommodatie boeken.
Is het noodzakelijk om vooraf te reserveren?
Dat ligt aan de periode wanneer u wilt boeken. Om zeker te zijn van een plek of om een specifieke plek te reserveren adviseren wij u om vooraf te reserveren. U kunt ook altijd telefonisch (0543-513025) of per mail (info@hetwinkel.nl) contact met ons opnemen.
Is het noodzakelijk een annuleringsfonds af te sluiten en hoe gaat dit in zijn werk?
Tot 7 dagen na de reserveringsdatum is het mogelijk om een annuleringsfonds bij te boeken, dit is niet mogelijk voor last minute boekingen. De kosten bedragen 7% van het overnachtingstarief.
Wat moet ik doen als ik wil annuleren?
Wij verwijzen u hiervoor naar het annuleringsfonds.
Hoe kan ik zien welke chalets of glamping vacanstudio’s op de camping nog vrij zijn?
Op onze plattegrond kunt u zien welke accommodaties nog vrij zijn, de beschikbare accommodaties kunt u herkennen aan de groen ‘bolletjes’. Indien u een specifieke plek wilt reserveren of heeft u andere wensen, dan kunt u tegen een meerprijs een specifieke accommodatie boeken.
Ik heb een chalet of glamping vacanstudio gereserveerd, maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
U ontvangt binnen 48 uur na uw gemaakte reservering een reserveringsbevestiging. Wellicht is de bevestiging in uw SPAM-box beland. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u telefonisch (0543-513025) of per mail (info@hetwinkel.nl) contact met ons opnemen.
Is het mogelijk een kinderstoel of campingbedje bij te boeken bij de verhuuraccommodaties?
Ja, dit is mogelijk. Voor een kinderstoel zijn de kosten € 6,00 per verblijf, voor een campingbed € 7,50 per verblijf.
Kan ik ook lakens, handdoeken en/of overig linnen reserveren?
Ja, dat kan. De kosten hiervoor zijn:
Linnenpakket: € 6,00 p.p.
Bed opmaakservice (incl. linnen): € 12,50 p.p.
Handdoekenpakket (2 handdoeken): € 4,95 per pakket
Keukendoeken (2 thee- + 1 handdoek): € 3,00 per pakket
Kan ik de eindschoonmaak zelf doen?
De eindschoonmaak is een verplichte afname en wordt door onze medewerkers gedaan. De kosten zijn afhankelijk van de door u geboekte accommodatie.
Zijn de chalets en glamping vacanstudio's rookvrij?
Ja, het is niet toegestaan te roken in onze chalets en glamping vacanstudio's.
Welke tv-zenders kan ik bekijken?
Verblijft u in een van onze chalets? Dan kunt u de volgende Nederlandse zenders bekijken: Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica / Disney XD. U kunt ook nog enkele Duitse zenders ontvangen.
Zijn honden toegestaan op Het Winkel?
In enkele chalets zijn honden toegestaan, maximaal 1 hond per chalet. De kosten bedragen € 5,00 per nacht en we berekenen een toeslag van € 10,00 voor de eindschoonmaak. In de glamping vacanstudio’s zijn helaas geen huisdieren toegestaan.
Welke documenten/informatie heb je nodig bij het inchecken?
Om in te kunnen checken heeft u een geldig identiteitsbewijs nodig van alle reizigers.
Vanaf hoe laat is het mogelijk om Het Winkel te betreden en te verlaten?
Kampeerplaatsen
U kunt op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur inchecken. Op de vertrekdag checkt u voor 11.00 uur uit.
Voor de plaatsen met privé sanitair kunt u vanaf 14.00 uur inchecken, op de vertrekdag checkt u voor 11.00 uur uit.
Accommodaties
U kunt op de dag van aankomst vanaf 14.00 uur inchecken. Op de vertrekdag checkt u voor 11.00 uur uit.
Wilt u eerder komen of iets later vertrekken? Dat kan mits de plaats niet gereserveerd is. Afhankelijk van periode brengen wij hier het dagtarief voor in rekening. In het laagseizoen is dit € 3,50 p.p. en in het hoogseizoen € 5,00 p.p. Neem voor meer informatie even telefonisch (0543-513025) of per mail (info@hetwinkel.nl) contact met ons op. U kunt wel eerder gebruik maken van de faciliteiten op ons recreatiepark.
Op welke dagen mag je aankomen en vertrekken?
Het is op alle dagen mogelijk aankomen en te vertrekken. Voor kampeerplaatsen met privé sanitair geldt een minimum verblijf van 2 nachten. Zaterdag is de vaste aankomst- en vertrekdag voor privé sanitair, dit geldt alleen voor de zomer. Voor onze accommodaties geldt ook een minimum verblijf van 2 nachten en is vrijdag de aankomst- en vertrekdag in de zomer. De rest van het jaar kunt u elke dag aankomen. Tijdens arrangementen zoals Hemelvaart en Pinksteren, betaalt u het gehele arrangement ongeacht welke dag men aankomt/vertrekt in die desbetreffende periode.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er op Het Winkel?
U kunt uw reservering per bank betalen, per pin of contant. Bij betalingen met een Visa of Mastercard worden er 2% extra kosten in rekening gebracht.
Waar kan ik bij aankomst het best mijn auto/caravan/camper neerzetten?
U kunt parkeren op de grote parkeerplaats, tegenover onze receptie. Langs de weg hebben wij ook een aantal parkeerplekken beschikbaar die gebruikt kunnen worden om tijdelijk te parkeren als u gaat inchecken of uitchecken.
Mag de auto mee het terrein op/blijven staan?
Er mag 1 auto bij uw kampeerplaats geparkeerd worden. Eventuele andere auto’s kunt u op ons parkeerterrein neerzetten.
Het is mijn vertrekdag, kan ik ook later vertrekken dan de uitchecktijd?
Dat kan mits de plaats niet gereserveerd is, informeer 1 dag voor vertrek bij de receptie of een late uitcheck mogelijk is. Afhankelijk van periode brengen wij hier de volgende tarieven voor in rekening:
Kamperen: € 15,00 (laag- & middenseizoen) / € 25,00 (hoogseizoen)
Privé sanitair: € 20,00 (laag- & middenseizoen) / € 30,00 (hoogseizoen)
Chalets + glamping: € 25,00 (laag- & middenseizoen) / € 35,00 (hoogseizoen)
Familiehuis: € 50,00 (laag- & middenseizoen) / € 75,00 (hoogseizoen)
Ik heb twee auto’s mee. Mag ik met beide auto’s de camping op?
Nee, er mag slechts 1 auto geparkeerd worden bij uw kampeerplaats, chalet of vacanstudio. Op ons parkeerterrein kunt u eventuele andere auto’s parkeren.
Mag ik bezoekers ontvangen tijdens de vakantie?
Ja dit is toegestaan. Wij vragen u bezoekers aan te melden bij de receptie als dagbezoek, de kosten hiervoor bedragen € 3,50 p.p.. Bezoekers mogen dan van alle faciliteiten gebruik maken. De hoofdboeker blijft echter verantwoordelijk voor het bezoek.
Zijn er nog extra kosten voor bepaalde faciliteiten?
Het zwembad en de binnenspeeltuin kunt u als gast van ons recreatiepark gratis gebruiken. Voor het gebruik van de bowlingbanen en jeu de boules banen, kijk op www.reuselink.nl voor meer informatie.
Kan ik op Het Winkel ook fietsen huren?
Ja, dat is mogelijk. U kunt bij de receptie fietsen huren voor volwassen. De kosten hiervoor bedragen € 9,00 per fiets per dag. Tevens vindt u bij de receptie verschillende fiets- en wandelroutes door de omgeving van Winterswijk. Wij verhuren geen kinderfietsen. Wilt u een elektrische fiets huren? Informeer bij de receptie naar de mogelijkheden.
Wat zijn de openingstijden van het zwembad?
Ons zwembad is van mei t/m september geopend, afhankelijk van de weersomstandigheden.
De openingstijden in het hoogseizoen zijn van 8.00 tot 21.00 uur. Wij bieden onze gasten de mogelijkheid tussen 8.00 en 10.00 uur baantjes te zwemmen. Om 10.00 uur opent de glijbaan.
Wat zijn de openingstijden van het restaurant en de coffeebar?
De openingstijden van het restaurant/coffeebar zijn:
In het laagseizoen: vrijdag en zaterdag
In het midden seizoen: donderdag t/m zondag
In het hoogseizoen: maandag t/m zondag
Wat zijn de openingstijden van de wellness?
Onze wellness is dagelijks geopend. Wij vragen u minstens een uur van te voren de sauna te reserveren.
Wat zijn de openingstijden van de cafetaria?
De openingstijden van onze cafetaria zijn:
In het laagseizoen: is onze snackbar gesloten, actuele openingstijden kunt u navragen bij de receptie.
In het midden seizoen: maandag t/m vrijdag van 12.00 tot 19.00 uur, zaterdag van 12.00 tot 20.00 uur en zondag van 12.00 tot 19.00 uur
In het hoogseizoen: maandag t/m donderdag van 11.00 tot 20.00 uur, vrijdag en zaterdag van 11.00 tot 21.00 uur, zondag van 11.00 tot 20.00 uur
Van november t/m begin maart is de cafetaria gesloten.
Wat zijn de openingstijden van de receptie?
De openingstijden van onze receptie zijn:
In het laagseizoen: maandag t/m zondag van 09.00 tot 18.00 uur
In het midden seizoen: maandag t/m zondag van 08.30 tot 19.00 uur
In het hoogseizoen: zondag t/m donderdag van 08.30 tot 19.30 uur, vrijdag en zaterdag van 08.30 tot 20.00 uur
Tijdens feestdagen en op aankomstdagen van arrangementen is verruiming van de openingstijden mogelijk.
Mag ik barbecueën op Het Winkel?
Ja dat mag. U mag zelf een barbecue meenemen en deze gebruiken bij uw tent, caravan of chalet, wij vragen u voorzichtig om te gaan met de barbecue. Een vuurschaal, vuurkorf of kampvuur is niet toegestaan. Wij verhuren geen barbecues.
Mag ik een partytent opzetten?
Partytenten zijn helaas niet toegestaan.
Is er een supermarkt aanwezig?
Nee, er is geen supermarkt op het Winkel. Wel is er een kiosk waar u iedere dag verse broodjes en wat dagelijkse benodigdheden kunt halen. In Winterswijk zijn op ca. 5 minuten rijden diverse grote en kleine supermarkten.
Ja, tijdens de vakanties is ons animatieteam aanwezig. Zij verzorgen een uitgebreid en gevarieerd programma voor zowel jong als oud. Knutselen, leuke speurtochten, bingo en de jaarlijkse playbackshow in de zomer zijn enkele van deze activiteiten. In onze kalender op de tarievenlijst kunt u precies zien wanneer het animatieteam aanwezig is.
Ja, op Het Winkel is WiFi aanwezig. U kunt, tegen geringe vergoeding, bij de receptie een toegangscode aanschaffen. De kosten hiervoor bedragen:
1 dag € 4,00 (1 apparaat, afwisselen mogelijk)
2 dagen € 9,00 (4 apparaten gelijktijdig, afwisselen mogelijk)
3 dagen € 12,00 (4 apparaten gelijktijdig, afwisselen mogelijk)
1 week € 25,00 (4 apparaten gelijktijdig, afwisselen mogelijk)
2 weken € 40,00 (4 apparaten gelijktijdig, afwisselen mogelijk)
1 maand € 60,00 (4 apparaten gelijktijdig, afwisselen mogelijk)
Zijn er ook faciliteiten voor mindervalide mensen op Het Winkel?
Al onze faciliteiten zoals het restaurant, de coffeebar, de bowlingbanen en onze cafetaria zijn goed bereikbaar voor mindervalide mensen. Er is op ons kampeerterrein een invalidetoilet aanwezig. Tegens bevindt zich een invalidetoilet bij ons restaurant. We beschikken niet over een invalidedouche, wel kunt u gebruik maken van de douche bij onze wellness. Deze is zeer ruim ingericht en tevens rolstoel toegankelijk.
Zijn er wasmachines en drogers aanwezig?
Ja, op Het Winkel zijn wasmachines en drogers aanwezig. U kunt deze vinden naast onze wellnes op ons centrale plein.
Kan ik mijn kampeermiddel ‘onbewoond’ laten staan?
Ja, dit is mogelijk op onze comfort- en comfort plus plaatsen in het laagseizoen tegen € 7,50 per nacht. In het hoogseizoen is dit enkel in overleg mogelijk tegen € 15,00 per nacht.
Dit is niet altijd mogelijk, bij de receptie informeert men u graag over de mogelijkheden
Kan ik met een groep komen?
Onze camping is een familiecamping. Daarom staan wij alleenreizende jongeren en groepen niet toe op onze camping. Mocht u toch gereserveerd hebben, dan vervalt uw reservering bij aankomst.
Werkt de wateraansluiting bij de kampeerplaatsen in de winter?
Vanwege de kans op vorst zijn de wateraansluitingen afgesloten in de winter. Het is wel mogelijk om water te krijgen in onze sanitair gebouwen tijdens de wintermaanden.