Hoe kan ik een reservering maken?
Een kampeerplaats of accommodatie kun je online via onze website reserveren. Wil je liever telefonisch of per e-mail reserveren? Ook dat is mogelijk. Daarnaast bieden wij de optie aan om eerst ons park te bezichtigen en ter plaatse een kampeerplaats of accommodatie te reserveren.
Is het noodzakelijk om vooraf te reserveren?
Dat is afhankelijk van de periode waarin je een kampeerplaats of accommodatie wilt boeken. Om zeker te zijn van een (specifieke) kampeerplek of accommodatie raden wij je aan om vooraf te reserveren.
Kan ik ook meer dan 1 reservering tegelijk maken?
Ja, dat is mogelijk. Indien je meerdere kampeerplekken of accommodaties wilt reserveren, vragen wij je om via e-mail contact op te nemen met onze receptie. Zij zullen dan de mogelijkheden en voorwaarden mailen.
Kan ik gebruik maken van een kortingskaart?
Ja, je kunt gebruikmaken van een kortingskaart voor onze comfort en comfort plus kampeerplekken. Tijdens het boekingsproces kun je aangeven of je een ACSI, ADAC, ANWB, Obelink Membercard, CCA, CKE kaart hebt. Wanneer deze geldig is, wordt de korting automatisch berekend.
Zijn er kosten verbonden aan het reserveren van een kampeerplaats/accommodatie?
Nee, aan een reguliere reservering voor een kampeerplaats of accommodatie zijn geen extra kosten verbonden. Wil je een specifieke kampeerplek of accommodatie reserveren? Dit kan tegen een meerprijs.
Zijn honden toegestaan op Het Winkel?
Honden zijn van harte welkom op Het Winkel! Dit zowel op de camping als in vrijwel elke accommodatie. Wel vragen we je om rekening te houden met enkele regels. Zo dient de hond op de kampeerplaats aangelijnd te zijn en vragen we je om jouw hond buiten het park uit te laten.
Kampeerplaats: de kosten zijn €3,75 per nacht per hond. Er zijn maximaal 2 honden per kampeerplaats toegestaan.
Accommodatie: de kosten zijn €5,50 per nacht per hond en we bereken €10,- voor de eindschoonmaak (€25,- voor het familiehuis). Er is maximaal 1 hond per accommodatie toegestaan.
De accommodaties waar honden niet zijn toegestaan zijn de glamping lodges en de luxe tenten. Daarnaast hebben wij ook een speciaal hondenvrij veld. Het gaat om de plaatsen G1 tot en met G22.
Zijn jongeren toegestaan op het recreatiepark?
Nee, in onze accommodaties en op onze camping worden alleenreizende jongeren niet toegelaten.
Kan ik met een groep komen?
In onze accommodaties en op onze camping worden alleenreizende jongeren of groepen (meer dan 2 families/huishoudens) niet toegelaten. Heb je toch al een reservering gedaan? Dan vervalt deze bij aankomst.
Is het noodzakelijk een annuleringsfonds af te sluiten en hoe gaat dit in zijn werk?
Door deel te nemen aan het annuleringsfonds voorkom je dat je toch moet betalen wanneer jouw vakantie onverhoopt geen doorgang kan vinden. Tot 7 dagen na de reserveringsdatum is het mogelijk om een annuleringsfonds bij te boeken. De kosten bedragen 7% van het overnachtingstarief. Let op: dit is niet mogelijk voor last minute boekingen.
Wat moet ik doen als ik wil annuleren?
Wij verwijzen je hiervoor naar het annuleringsfonds. Onderaan deze pagina vind je meer informatie over het annuleringsfonds.
Zijn er kosten verbonden aan een annulering zonder annuleringsfonds?
Heb je geen annuleringsverzekering? Dan hanteren wij de RECRON-voorwaarden. Deze kun je onderaan de pagina vinden.
Hoe betaal ik mijn vakantie?
Je kunt jouw reservering voor een kampeerplaats of accommodatie betalen per bank, per pin of contant. Bij betalingen met een Visa of Mastercard worden er 2% extra kosten in rekening gebracht.
Wanneer moet ik mijn verblijf voldoen?
De eerste aanbetaling van 40% voldoe je binnen 2 weken na de reserveringsdatum. Het resterende bedrag voldoe je uiterlijk 3 weken voor aankomst. Is jouw aankomstdag binnen 35 dagen? Dan moet je het volledige bedrag per ommegaande betalen. Is jouw aankomstdag binnen 1 week na de boekingsdatum? Dan kun je jouw reservering bij aankomst betalen.
Ik heb (een deel van) een betaling gedaan. Is deze ontvangen?
Zodra de betaling bij ons binnen is gekomen, ontvang je een betalingsbevestiging.
Hoeveel personen zijn er maximaal per plaats toegestaan?
Per kampeerplaats zijn er maximaal 6 personen uit één huishouden toegestaan.
Kan ik mijn kampeermiddel ‘onbewoond’ laten staan?
Ja, dit is mogelijk op onze comfort- en comfort plus plaatsen. De kosten in het laagseizoen bedragen €7,50 per nacht. In het midden- en hoogseizoen is dit enkel in overleg mogelijk tegen €15,- per nacht. De receptie informeert je graag over de mogelijkheden.
Is er ook een hondenvrij veld?
Ja, we hebben een speciaal hondenvrij veld, waar honden niet zijn toegestaan. Het gaat om de plaatsen G1 tot en met G22.
Is er een centrale TV antenne op de camping en welke zenders kan ik ontvangen?
Ja, onze comfort plus kampeerplekken en onze luxe kampeerplekken met privé sanitair hebben een CAI-aansluiting. Je kunt de volgende Nederlandse zenders ontvangen: Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica / Disney XD. Je kunt ook nog enkele Duitse zenders ontvangen.
Is er stroom bij de kampeerplaatsen?
Ja, al onze kampeerplaatsen beschikken over een stroomaansluiting met 10 ampère stroom. Deze aansluiting is op onze comfort plus en onze luxe kampeerplekken met privé sanitair tegen een kleine vergoeding uit te breiden tot 16 ampère.
Werkt de wateraansluiting bij de kampeerplaatsen in de winter?
Vanwege de kans op vorst zijn de wateraansluitingen afgesloten in de winter. Het is wel mogelijk om water te krijgen in onze sanitair gebouwen tijdens de wintermaanden.
Is het mogelijk een kinderstoel of campingbedje bij te boeken bij de verhuuraccommodaties?
Ja, dit is mogelijk. Voor een kinderstoel zijn de kosten € 6,50 per verblijf en voor een campingbed € 7,50 per verblijf.
Kan ik ook handdoeken en/of overig services reserveren?
Ja, dat kan. De kosten hiervoor zijn:
Bed opmaakservice (incl. linnen): €9,50 p.p.
Handdoekenpakket (2 handdoeken): € 6,50 per pakket
Keukendoeken (1 thee- + 1 handdoek): € 5,00 per pakket
Kan ik de eindschoonmaak zelf doen?
De eindschoonmaak is een verplichte afname en wordt door onze medewerkers gedaan. De kosten zijn afhankelijk van de door jou geboekte accommodatie.
Zijn de accommodaties rookvrij?
Ja, het is niet toegestaan te roken in onze chalets, glamping lodges en luxe tenten.
Welke tv-zenders kan ik bekijken?
Verblijf je in een van onze chalets of glamping lodges? Dan kun je de volgende Nederlandse zenders bekijken: Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica / Disney XD. Je kunt ook nog enkele Duitse zenders ontvangen.
Welke documenten/informatie heb je nodig bij het inchecken?
Om in te kunnen checken heb je een geldig identiteitsbewijs nodig van alle reizigers.
Vanaf hoe laat is het mogelijk om Het Winkel in te checken en uit te checken?
Voor de comfort en comfort plus kampeerplaatsen kun je inchecken vanaf 13.00 uur. Voor de kampeerplaatsen met privé sanitair en voor onze accommodaties kun je inchecken vanaf 15.00 uur.
Uitchecken van kampeerplaats en accommodaties is uiterlijk 11.00 uur.
Wil je eerder komen of iets later vertrekken? Dat kan mits de plaats niet gereserveerd is. Afhankelijk van periode brengen wij hier extra kosten voor in rekening. Neem voor meer informatie even telefonisch (0543-513025) of per mail (info@hetwinkel.nl) contact met ons op. Je kunt wel eerder gebruik maken van de faciliteiten op ons recreatiepark.
Waar kan ik bij aankomst het best mijn auto/caravan/camper neerzetten?
Je kunt parkeren op de grote parkeerplaats, tegenover onze receptie. Langs de weg hebben wij ook een aantal parkeerplekken beschikbaar die gebruikt kunnen worden om tijdelijk te parkeren als je gaat in- of uitchecken.
Mag de auto mee het terrein op/blijven staan?
Er mag 1 auto bij jouw kampeerplaats geparkeerd worden. Eventuele andere auto’s kun je op ons parkeerterrein neerzetten. Let op: het veld van onze chalets en glamping lodges zijn autovrij. Naast deze velden vind je parkeerplekken waar je, je auto kunt plaatsen.
Het is mijn vertrekdag, kan ik ook later vertrekken dan de uitchecktijd?
Dat kan mits de plaats niet gereserveerd is, informeer 1 dag voor vertrek bij de receptie of een late uitcheck mogelijk is. Afhankelijk van periode brengen wij hier de volgende tarieven voor in rekening:
Kamperen: € 15,00 (laag- & middenseizoen) / € 25,00 (hoogseizoen)
Privé sanitair: € 20,00 (laag- & middenseizoen) / € 30,00 (hoogseizoen)
Chalets, glamping lodges & luxe tenten: € 25,00 (laag- & middenseizoen) / € 35,00 (hoogseizoen)
Familiehuis: € 50,00 (laag- & middenseizoen) / € 75,00 (hoogseizoen)
Kan ik mijn elektrische auto bij jullie opladen?
Ja, dat kan! Op de grote parkeerplaats, tegenover onze receptie, staan 2 oplaadpunten voor elektrische auto’s. Wel vragen we je om zo snel mogelijk na het afronden van het opladen van de auto plaats te maken voor eventuele andere nog op te laden elektrische auto’s.
Mag ik bezoekers ontvangen tijdens de vakantie?
Ook als bezoeker ben je van harte welkom bij Het Winkel. Wel dien je je aan te melden bij de receptie. De kosten hiervoor bedragen € 4,00 p.p. Bezoekers mogen dan van alle faciliteiten gebruik maken. De hoofdboeker blijft echter verantwoordelijk voor het bezoek.
Mag ik barbecueën op Het Winkel?
Ja, dat mag. Je mag zelf een barbecue meenemen en deze gebruiken bij jouw tent, caravan of accommodatie, wij vragen je voorzichtig om te gaan met de barbecue. Een vuurschaal, vuurkorf of kampvuur is niet toegestaan. Wij verhuren geen barbecues.
Mag ik een partytent opzetten?
Partytenten zijn helaas niet toegestaan.
Is er een supermarkt aanwezig?
Nee, er is geen supermarkt op het Winkel. Wel is er een kiosk waar je verse broodjes en wat dagelijkse benodigdheden kunt halen. De actuele openingstijden van de kiosk vind je in onze app.
In Winterswijk zijn op ca. 5 minuten rijden diverse supermarkten.
Een dag zonder internet/WiFi kunnen we ons bijna niet meer voorstellen. Daarom bieden wij kosteloos WiFi aan in de horecagelegenheden en in onze verhuuraccommodaties. Op jouw kampeerplaats kun je tegen een vergoeding gebruikmaken van Het Winkel WiFi. Bij de receptie zijn verschillende abonnementen beschikbaar die je kunt aanschaffen.
De kosten hiervoor bedragen:
1 dag € 4,00 (1 apparaat)
2 dagen € 9,00 (4 apparaten gelijktijdig)
3 dagen € 12,00 (4 apparaten gelijktijdig)
1 week € 25,00 (4 apparaten gelijktijdig)
2 weken € 40,00 (4 apparaten gelijktijdig)
1 maand € 60,00 (4 apparaten gelijktijdig)
Zijn er ook faciliteiten voor mindervalide mensen op Het Winkel?
Al onze faciliteiten zoals het restaurant, de coffeebar, de bowlingbanen en onze cafetaria zijn goed bereikbaar voor mindervalide mensen. Er is op ons kampeerterrein een invalidetoilet aanwezig. Tevens bevindt zich een invalidetoilet bij ons restaurant. We beschikken niet over een invalidedouche, wel kun je gebruik maken van de douche bij onze wellness. Deze is zeer ruim ingericht en tevens rolstoel toegankelijk.
Zijn er wasmachines en drogers aanwezig?
Ja, op Het Winkel zijn wasmachines en drogers aanwezig. Je kunt deze vinden naast onze wellness op ons centrale plein. Munten voor de wasserette kun je kopen bij de kiosk of receptie.
Waar kan ik een (stroom-)storing melden?
Als je een storing in je accommodatie of op het kampeerterrein opmerkt, loop dan gerust even langs bij de receptie. Wij zorgen er dan voor dat de storing zo snel mogelijk wordt opgelost. Storingen die na 22.00 uur optreden, zullen de volgende dag worden verholpen. Je kunt dit melden via info@hetwinkel.nl of kom de volgende ochtend even langs bij de receptie. We helpen je dan graag verder!