Ja, je kunt gebruikmaken van een kortingskaart (bijv. ACSI, ADAC, ANWB, Obelink Membercard, CCA of CKE kaart). Let op: om van je kortingskaart gebruik te kunnen maken, dien je via e-mail of telefoon (en dus niet via de website) te boeken.
Vragen? Laat van je horen
Heb je een vraag over Recreatiepark Capfun Het Winkel of kom je ergens niet uit? Wellicht vind je het antwoord hier! Je kunt ook contact met ons opnemen via onderstaand contactformulier.
Wij helpen je graag!
"*" geeft vereiste velden aan
Vind snel je antwoorden
- Reserveren
- Betalingen
- Tijdens je verblijf
- Annuleren
- Kampeerplaatsen
- Accommodaties
- Aankomst & vertrek
Een kampeerplaats of accommodatie kun je comfortabel via deze link reserveren. Hier vind je ook aanvullende informatie over de verschillende kampeerplaatsen en de accommodaties. Wil je liever telefonisch of per e-mail reserveren? Ook dat is mogelijk.
Dat is afhankelijk van de periode waarin je een kampeerplaats of accommodatie wilt boeken. Om zeker te zijn van een kampeerplek of accommodatie raden wij je echter aan om van tevoren te reserveren.
Wil je een ander type accommodatie huren of op een andere Capfun-camping verblijven, dan kun je dit kosteloos laten wijzigen (op basis van beschikbaarheid). Eventuele extra kosten voor het nieuwe verblijf zijn voor eigen rekening. Neem voor het wijzigen van je reservering rechtstreeks contact op met de camping.
Wil je graag twee (of meer) accommodaties of kampeerplaatsen naast elkaar reserveren, dan kan je dit tijdens het reserveren in het vakje voor opmerkingen vermelden. Vermeld dan duidelijk de achternaam waarop de andere reservering staat. Je kan in dit vak ook andere, algemene voorkeuren doorgeven, denk hierbij aan zaken als ‘rustig gelegen’, ‘schaduwrijk’, enz.
Het is bovendien mogelijk om (tegen betaling) een voorkeursplaats aan te geven. Geef uw voorkeursplaats tijdens het boeken aan, dan houden wij deze plaats voor u vrij (mits niet al gereserveerd).
Na je reservering krijg je toegang tot je persoonlijke Clix-account op onze website. Hier kun je je gegevens en reservering inzien en betalingen verrichten. In je Clix-account kun je betalen via iDeal of creditcard, bovendien vind je hier de IBAN van de camping c.q. van het recreatiepark voor een bankoverschrijving. Het wachtwoord voor het Clix-account ontvang je binnen 48 uur na de reservering per e-mail. Kijk voor de zekerheid ook in je SPAM-box, mocht het wachtwoord niet binnen 48 uur in het normale postvak zijn aangekomen. Als je deze mail niet ontvangt of als je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze hier opvragen: www.capfun.nl/clix
De algemene verkoopvoorwaarden kan je hier vinden: www.capfun.nl/cgv.html
Tijdens het laagseizoen kunnen verschillende faciliteiten gedeeltelijk of volledig gesloten zijn. Informatie over de openingstijden vind je via deze link of in de Het Winkel-app.
Ja, de reserveringskosten bedragen € 10,00 per reservering.
Honden zijn van harte welkom op Capfun Het Winkel! Dit zowel op de camping als in vrijwel elke accommodatie. Wel vragen we je om rekening te houden met enkele regels. Zo dient de hond op de kampeerplaats aangelijnd te zijn en vragen we je om jouw hond buiten het park uit te laten.
- Laag- & middenseizoen: € 5,- per hond, per nacht.
- Hoogseizoen: € 7,- per hond, per nacht
- Er zijn maximaal 2 honden per kampeerplaats en 1 hond per accommodatie toegestaan.
- De accommodaties waar honden niet zijn toegestaan zijn de glamping lodges en de luxe tenten. Daarnaast hebben wij ook een speciaal hondenvrij veld met kampeerplaatsen (G1 – G22).
Tijdens het laagseizoen kunnen verschillende faciliteiten gedeeltelijk of volledig gesloten zijn. Informatie over de openingstijden vind je via deze link of in de Het Winkel-app.
De aanbetaling voor je boeking dient binnen 10 dagen na reservering voldaan te worden. Zodra deze betaling is ontvangen, is je reservering definitief. Het restbedrag dient uiterlijk 30 dagen vóór aankomst te zijn voldaan; dit is mogelijk via je Clix-account. Bij aankomst binnen een maand na reserveringsdatum dient het volledige bedrag per omgaande te worden voldaan. Je kunt je reservering voor een kampeerplaats of accommodatie betalen via overschrijving, iDeal of creditcard.
Zodra de betaling bij ons is verwerkt, wordt dit weergegeven in je Clix-account.
Indien je ergens niet tevreden over bent, meld je klacht dan altijd bij de receptie of bij het management van het recreatiepark. Zij zullen hun best doen om een oplossing te vinden! Indien het een klacht over de schoonmaak, de toestand of de inventaris van je accommodatie betreft, moet deze binnen 24 uur na aankomst kenbaar worden gemaakt. Klachten hierover die later worden ingediend kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Klachten die niet naar tevredenheid zijn opgelost op de camping, kunnen worden ingediend in de tevredenheidenquête. Je ontvangt een mail hierover op de dinsdag na thuiskomst. Je kunt de enquête vanaf dinsdagmiddag ook op je Clix-account vinden (www.capfun.nl/clix). Omwille van het overzichtelijk houden van de communicatie, kunnen klachten alleen via de enquête worden ingediend, dit kan niet telefonisch of per e-mail. Na het invullen van de enquête doet onze After Sales service hun best om binnen drie maanden te reageren. Zodra een reactie is gegeven, krijg je hiervan melding per e-mail en kun je het ook terugvinden in je Clix-account. Hierop kun je, indien gewenst, ook weer reageren.
Indien je het wachtwoord voor je Clix-account kwijt bent, kun je dit opvragen via www.capfun.nl/clix, er wordt dan direct een nieuw wachtwoord toegezonden.
Nee, er is geen supermarkt op Capfun Het Winkel. Wel is er een kiosk waar je verse broodjes en wat dagelijkse benodigdheden kunt halen. De actuele openingstijden van de kiosk vind je in onze app.
In Winterswijk zijn er op ca. 5 minuten rijden diverse supermarkten.
Ja, WiFi is gratis beschikbaar in Recreatiepark Capfun Het Winkel; zo kun je ook op vakantie lekker online zijn.
Ja, dat kan! Op de grote parkeerplaats, tegenover onze receptie, staan 2 oplaadpunten voor elektrische auto’s. Wel vragen we je om zo snel mogelijk na het afronden van het opladen van de auto plaats te maken voor eventuele andere nog op te laden elektrische auto’s.
Ook als bezoeker ben je van harte welkom bij Capfun Het Winkel. Wel dien je je in dit geval aan te melden bij de receptie. De kosten hiervoor bedragen € 4,00 p.p. Bezoekers mogen dan van alle faciliteiten gebruik maken. De hoofdboeker blijft echter verantwoordelijk voor het bezoek.
Partytenten zijn helaas niet toegestaan.
Ja, dat mag. Je mag zelf een barbecue meenemen en deze gebruiken bij jouw tent, caravan of accommodatie, wij vragen je voorzichtig om te gaan met de barbecue. Een vuurschaal, vuurkorf of kampvuur is niet toegestaan. Wij verhuren geen barbecues.
Al onze faciliteiten zoals het restaurant, de coffeebar, de bowlingbanen en onze cafetaria zijn goed bereikbaar voor mindervalide mensen. Er is op ons kampeerterrein een invalidetoilet aanwezig. Tevens bevindt zich een invalidetoilet bij ons restaurant. We beschikken niet over een invalidedouche, wel kun je gebruik maken van de douche bij onze wellness. Deze is zeer ruim ingericht en tevens rolstoel toegankelijk.
Ja, op Capfun Het Winkel zijn wasmachines en drogers aanwezig. Je kunt deze vinden naast onze wellness op ons centrale plein. Munten voor de wasserette kun je kopen bij de kiosk of receptie.
Annuleringen vóór aankomst moeten rechtstreeks en schriftelijk aan de camping worden doorgegeven. Je kunt je reservering dus annuleren door een e-mail te sturen naar hetwinkel@capfun.com.
Indien je de annuleringsgarantie bij Capfun hebt afgesloten:
Om van de annuleringsgarantie gebruik te kunnen maken, moet je de camping c.q. het recreatiepark uiterlijk 24 uur vóór de aankomstdatum op de hoogte stellen van de annulering en de reden van annulering. Valt je reden onder de annuleringsgarantie (zie hiervoor de algemene verkoopvoorwaarden: www.capfun.nl/cgv.html), dan heb je recht op een terugbetaling van het voldane bedrag min administratiekosten en kosten voor de annuleringsgarantie. Je dient in dit geval in de mail naar de camping een bewijs mee te sturen. Dit kan bijvoorbeeld een verklaring van de dokter zijn waarin wordt aangegeven dat het vanwege medische redenen niet mogelijk is om op vakantie te gaan.
Voor de terugbetaling hebben wij je bankgegevens nodig. Vanwege Europese anti-fraude maatregelen dienen wij een bewijs te ontvangen in de vorm van een foto/screenshot/pdf o.i.d. waarop het IBAN-nummer en de naam van de rekeninghouder te zien zijn, bijvoorbeeld:
- Een foto van je bankpas met IBAN en naam van de rekeninghouder
- Een foto/screenshot/pdf van de afschrijving van je betaling aan Capfun waarop IBAN en naam van de rekeninghouder te zien zijn
- Een foto/screenshot/pdf van een bankafschrift waarop IBAN en naam van de rekeninghouder te zien zijn
In alle gevallen mag, indien gewenst, extra informatie (zoals saldo, andere afschrijvingen, bankpasnummer enz.) zwart of onleesbaar worden gemaakt. Het IBAN en de naam van de rekeninghouder moeten echter duidelijk zichtbaar zijn.
Vermeld daarnaast in de e-mail ook je BIC, dit is de ‘bank identifier code’ die te vinden is op de website van je bank. Met deze informatie kan de camping overgaan tot terugbetaling. De verwerkingstijd bedraagt gemiddeld twee weken. Vanzelfsprekend zal de camping zijn best doen het zo snel mogelijk te laten zijn.
Indien je bij een externe verzekeringsmaatschappij een annuleringsverzekering hebt afgesloten:
Dan verloopt de terugbetaling via de desbetreffende verzekeringsmaatschappij. Let op: je moet de reservering ook in dit geval schriftelijk bij de camping annuleren. Wij adviseren in dit geval aan eerst contact op te nemen met de verzekeringsmaatschappij om na te vragen welke documenten zij nodig hebben. Dit kan bijvoorbeeld een annuleringsbevestiging of annuleringsnota zijn. Je kunt hier direct naar vragen in de e-mail, de camping c.q. het recreatiepark stuurt deze vervolgens naar je toe.
Ben je al ter plaatse en moet je onverwacht eerder vertrekken, ga dan naar de receptie. Zij helpen je graag verder.
De RECRON-voorwaarden zijn van toepassing.
Met de annuleringsgarantie voorkom je dat je toch moet betalen wanneer jouw vakantie onverhoopt geen doorgang kan vinden. Tot 7 dagen na de reserveringsdatum is het mogelijk om de annuleringsgarantie bij te boeken. Let op: dit is niet mogelijk voor last minute boekingen.
Voor meer uitleg over de annuleringsverzekering en wat deze dekt, zie paragraaf “Annuleringsgarantie” van de verkoopvoorwaarden www.capfun.nl/cgv.html
Heb je geen annuleringsverzekering? Dan hanteren wij de RECRON-voorwaarden. Deze kun je onderaan de pagina vinden.
Per kampeerplaats zijn maximaal 6 personen uit één huishouden toegestaan. Kom je met meer personen, zullen twee kampeerplaatsen moeten worden geboekt. Neem in dat geval rechtstreeks contact op met de camping c.q. het recreatiepark.
Bij het reserveren van een kampeerplaats moeten ALLE (mede)reizigers ingevoerd worden. De prijzen van de kampeerplaatsen in de prijstabel zijn in de meeste gevallen op basis van 2 personen!
Ja, onze comfort plus kampeerplekken en onze luxe kampeerplekken met privé sanitair hebben een CAI-aansluiting. Je kunt de volgende Nederlandse zenders ontvangen: Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica / Disney XD. Je kunt ook nog enkele Duitse zenders ontvangen.
Ja, we hebben een speciaal hondenvrij veld, waar honden niet zijn toegestaan. Het gaat om de plaatsen G1 tot en met G22.
Ja, al onze kampeerplaatsen beschikken over een stroomaansluiting met 10 ampère stroom. Deze aansluiting is op onze comfort plus en onze luxe kampeerplekken met privé sanitair tegen een kleine vergoeding uit te breiden tot 16 ampère.
Kom je na sluitingstijd van de receptie (19.00 uur, op vrijdag 20.00 uur) aan, ligt er een envelop klaar met hierin de nodige informatie om naar de accommodatie of kampeerplek te kunnen gaan (sleutel, plattegrond, accommodatienummer enz). Je kunt je dan de volgende ochtend op de receptie melden om in te checken.
Vanwege de kans op vorst zijn de wateraansluitingen afgesloten in de winter. Het is tijdens de wintermaanden wel mogelijk om water te krijgen in onze sanitairgebouwen.
Ja, het is mogelijk om een babypakket aan je reservering toe te voegen. Dit babypakket bestaat uit een kinderbedje, een kinderstoel en een babybadje. De huurkosten voor het babypakket bedragen € 10,00 per pakket en week tijdens het laag- en middenseizoen en € 30,00 per pakket en week tijdens het hoogseizoen.
De accommodatie dient bij vertrek schoon achtergelaten te worden (vloeren geveegd en gedweild, servies en bestek afgewassen en opgeborgen, dekens opgevouwen en opgeborgen, vuilnisbakken geleegd, kasten schoongemaakt, keukens, badkamers en toiletten schoongemaakt). Je betaalt voor de eindschoonmaak een borg. De hoogte van de borg is afhankelijk van het type accommodatie (zie hieronder).
Let op: indien de accommodatie bij aankomst niet voldoende schoon is, dien je dit direct te melden bij de receptie (indien je na sluitingstijd van de receptie arriveert kun je dit melden zodra de receptie weer opent). Zij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Doe je dit niet, kunnen we eventuele klachten hierover aan het einde van je verblijf niet in behandeling nemen.
Schoonmaakborg per accommodatie:
- Borg €120: Chalet TV 4 en 6 personen, Habana Top TV 4 personen
- Borg €160: Kids Top TV 5 personen
- Borg €195: Kids Top TV 7 personen, Resort Top TV 6 personen, Jasmijn Top TV 4 en 6 personen
- Borg €230: Super Family Top TV 8 personen.
- Borg €290: Tribu Top TV 10 personen
Indien gewenst kun je extra’s bijboeken. De kosten hiervoor zijn:
- Handdoekenpakket (2 handdoeken) € 8,00 per pakket
- Keukendoekpakket (1 thee- + 1 handdoek) € 5,00 per pakket
- Beddengoed (1 persoon) € 11,00 per pakket
In een accommodatie mogen niet meer personen dan het maximaal aantal personen dat wordt vermeld. Ook baby’s tellen mee als persoon, zelfs als ze geen eigen bed nodig hebben!
De accommodaties zijn van vrijwel alle gemakken (o.a. een volledig ingerichte keuken) voorzien. In de inventarislijst van je accommodatie kun je precies zien wat er allemaal aanwezig is in je accommodatie. Extra”s zoals opgemaakte bedden bij aankomst, babypakket, linnenpakket, handdoeken- of keukendoekenpakket, kinderstoel of kinderbedje kunnen optioneel worden bijgeboekt.
Verblijf je in een van onze chalets of glamping lodges? Dan kun je de volgende Nederlandse zenders bekijken: Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica / Disney XD. Je kunt ook nog enkele Duitse zenders ontvangen.
Ja, het is niet toegestaan te roken in onze chalets, glamping lodges en luxe tenten.
Er mag 1 auto bij de kampeerplaats/accommodatie geparkeerd worden. Kom je met meerdere auto’s? Dan kun je deze op ons parkeerterrein parkeren.
Ja, het gebruik van de faciliteiten is op de dag van vertrek ook na het uitchecken toegestaan.
Om in te kunnen checken heb je een geldig identiteitsbewijs nodig.